Sexu Muxu, videojoc per a l’educació sexual

Després d’uns quants dies (masses, potser…), torno a actualitzar el bloc. Segueixo mirant-me el tema del videojoc de prop, tot i que estic pendent d’altres aspectes tecnològics que estan començant a canviar el món de l’educació i la formació. Si us he de dir la veritat, estic una mica cremat pel que fa a la meva tasca de recerca i investigació… Però això, ho explico en una propera entrada.

Ara, escric per presentar-vos Sexu Muxu, una aventura gràfica creada per a un programa d’educació sexual del govern basc, desenvolupada per VirtualWare. El videojoc està acompanyat de recursos i links per a professors i alumnes. El joc està ben desenvolupat, però tinc els meus dubtes sobre si pot connectar o no amb els alumnes de secundària. Sigui com sigui, és una bona oportunitat per comprovar l’efectivitat del videojoc en processos educatius formals.

sexumuxu2

Deixa un comentari

